مجموعه 10 عکس پس زمینه 360x640 با موضوع عاشقانه برای موبایل

فرد دانلود مجموعه ای دیگر از عکس های جدید و فوق العاده زیبا را برای گوشی های موبایل قرار داده است که شامل 10 عکس جدید و فوق العاده زیبا و با کیفیت برای گوشی های موبایل می باشد.این 10 عکس با موضوع عاشقانه انتخاب شده اند و دارای فرمت jpg می باشند.سایز تصویر این تصاویر 360x640 بوده و می توانید از آنها برای پس زمینه ی گوشی خود استفاده کنید.هم اکنون می توانید این مجموعه را در قالب یک فایل فشرده در ادامه ی مطلب از سایت فرد دانلود دریافت نمایید.
  
                                            
            
 
                                                         دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

کتاب اکترونیکی موبایل با نام سیاحت شرق با فرمت جاوا Java E-Book

سایت فرد دانلود این بار کتابی زیبا را برای کاربران خود معرفی کرده است که نام این کتاب الکترونیکی سیاحت شرق می باشد.نویسنده ی این کتاب آقا نجفی قوچانی می باشد.
فرمت این کتاب جاوا بوده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد.هم اکنون می توانید این کتاب فوق العاده زیبا و خواندنی را از سایت فرد دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات کتاب و همچنین جهت دریافت می توانیید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

 

                             

 

                                                           دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه اس ام اس های جدید عاشقانه Love SMS Pack

سایت فرد دانلود مجموعه اس ام اس های جدید را برای کاربران محترم گردآوری نموده است که این مجموعه شامل اس ام اس های جدید با موضوع عاشقانه می باشد.تمامی اس ام ها در یک فایل Word جمع آوری شده اند که هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این فایل را بصورت فشرده از سایت فرد دانلود دریافت کنید.
 
 
                            
 
                                                    دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

دانلود رمان شیدا با فرمت جاوا برای موبایل Mobile E-Book

رمان شیدا یکی از رمان هایی می باشد که به تازگی منتشر شده است و سایت فرد دانلود نسخه ی مخصوص گوشی های موبایل این رمان را برای شما قرار داده است.این رمان دارای موضوعی عاشقانه است که نوشته ی خانم نسرین ثامنی می باشد.این رمان با فرمت جاوا منتشر شده است و قابل نصب و اجرا در اکثر گوشی هایی که پلنتفرم جاوا را پشتیبانی می کنند دارد.هم اینک می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب فایل نصب این رمان را به صورت یک فایل فشرده از سایت فرد دانلود دریافت کنید.


                            


                                               دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مجموعه 10 عکس پس زمینه زیبا برای گوشی های با سایز تصویر 360x640

سایت فرد دانلود مجموعه ای دیگر از عکس های جدید و فوق العاده زیبا را برای گوشی های موبایل قرار داده است که شامل 10 عکس جدید و فوق العاده زیبا و با کیفیت برای گوشی های موبایل

می باشد.این 10 عکس با موضوع های زیبایی انتخاب شده اند و دارای فرمت jpg می باشند.سایز تصویر این تصاویر 360x640 بوده و می توانید از آنها برای پس زمینه ی گوشی خود استفاده کنید.هم اکنون می توانید این مجموعه را در قالب یک فایل فشرده در ادامه ی مطلب از سایت فرد دانلود دریافت نمایید.

قابل ذکر است یکی از گوشی هایی که با این سایز تصویر می باشد گوشی محبوب Nokia 5800 می باشد.


                             


                                                    دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار ضبط صدا و افکت گذاری بر روی آن با فرمت جاوا Voice Tran

با استفاده از نرم افزار فوق العاده کاربردی Voice Transformer می توانید به راحتی صدای دوستان خود را ضیط کنید و سپس افکت های صوتی بر روی صدای ضبط شده قرار دهید.این نرم افزار در نوع خود یک نرم افزار جالب و در عین حال کاربردی بحساب می آید که با استفاده از ساده ترین متدها زیباترین افکت ها را بر روی صدای ضبط شده قرار می دهد.
برخی از افکت های صوتی که این نرم افزار بر روی صداهای ضبط شده قرار می دهد عبارت اند از :
- افزایش صدای زیر وبم
- افکت صدای ربات
- افکت صدای زن و مرد
- قابلیت قرار دادن افکت صدای گوینده ی سریع
- و …
نرم افزار فوق با فرمت جاوا منتشر شده است و قابلیت نصب و اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل را دارا می باشد.هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را با مراجعه به ادامه ی مطلب از سایت فرد  دانلود دریافت نمایید. 

 

                   

ادامه مطلب ...

نرم افزار EHandySoft CoolSMSPlus v1.1

نرم افزار EHandySoft CoolSMSPlus v1.1 یکی از نرم افزارهای کاربردی منتشر شده برای گوشی های نوکیا می باشد که به وسیله ی این نرم افزار می توانید مدیریت کاملی بر روی پیام های خود داشته باشید.این نرم افزار دارای امکانات متعددی بوده که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :
- قابلیت ارسال FlashSMS
- قابلیت ارسال یک sms به چندین نفر به صورت همزمان
- ثبت شماره های استفاده شده برای ارسال راحت تر پیام به آنها در دفعات بعدی
- پشتیبانی از یونیکد
- قابلیت ارسال خودکار متن دلخواه در پایان متن هر sms
و …
توجه : FlashSMS نوعی پیام می باشد که بعد از باز کردن در گوشی شخص مورد نظر و خوانده شدن به صورت خودکار پاک می شود و دیگر امکان بازگردانی آن وجود ندارد.
نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش سوم می باشد و هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت فرد دانلود دریافت نمایید. 

 

                             

 

                                                          دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب ۱۰۰۱ داستان از امیر مومنان علی (ع) برای موبایل

دانلود کتاب ۱۰۰۱ داستان از امیر مومنان علی (ع) برای موبایل : امروز سایت فرد دانلود برای اولین بار کتابی را برای کاربران در نظر گرفته است که امیدواریم مورد رضایت شما واقع شود. در این کتاب به داستانهای زیبا و شندینی امیر مومنان علی علیه السلام می پردازیم که این کتاب شامل 1001 داستان متفاوت و جالب با فرمت جاوا می باشد و با تمام رزولشن گوشی ها سازگار می باشد. پیشنهاد می کنیم که حتما این کتاب فوق العاده زیبا را از سایت فرد دانلود دریافت نمایید و از خواندن داستانها لذت کافی را ببرید.


                         


                                                          دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

عکس برداری از صفحه نمایش Smartphoneware Best Screen Snap v2.00

این برنامه بهترین و تنها برنامه قابل اتکا برای عکس برداری از صفحه نمایش گوشی برای گوشیهای سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ است.این برنامه بسیار کاربردی از سایت فرد دانلود  برای شما آماده شده است.


                              


                                                        دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...