دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

پاک کننده پیشرفته ویروس اتوران Autorun Virus Remover 3.0

Autorun Virus Remover 3.0 Build 0201 | 2.8 MB

حذف ویروس اتوران می توانند شناسایی و پاک سازی صدها ویروس اتوران یواس بی / و آن را به ویروس ها و تروجان تلاش برای حمله به زمانی که دستگاه کارت درج شده است را مسدود کند. حذف ویروس اتوران محافظت 100 ٪ در برابر هر گونه برنامه های مخرب در تلاش برای حمله از طریق ذخیره سازی کارت (درایو یواس بی؟ یواس چوب؟ درایو قلم؟ فلش درایو؟ فلش کارت از طریق درگاه امن کارت دیجیتال؟ ذخیره سازی قابل جابجایی؟ ذخیره سازی قابل حمل؟ آی پاد؟ دستگاه پخش رسانه ای).

حذف ویروس اتوران مقایسه با راه حل های دیگر آنتی ویروس ، شما را پیدا خواهد کرد از آن برجسته : حذف ویروس اتوران فراهم می کند 100 ٪ در برابر هر گونه تهدید از طریق درایو یواس بی ، با این حال ، اکثر محصولات دیگر حتی قادر به تضمین 90 ٪ حمایت می کند.

حذف ویروس اتوران می توانند شناسایی و پاک سازی ویروس یواس / کرم / تروجان مانند Ravmon ، auto.exe در کامپیوتر شما یا درایو یواس بی ، می تواند مشکل را حل کند که قادر به باز کردن یک درایو با دوبار کلیک کردن. همچنین حذف ویروس های باقی مانده از از بین بردن فایل های autorun.inf و پاک کردن رجیستری سیستم شما ، پس شما را مورد autoplay را مشاهده نمی شود.



محافظت 100 ٪ در برابر هر گونه برنامه های مخرب از طریق ذخیره سازی یواس بی
  حذف ویروس اتوران با استفاده از فناوری نوآورانه فعال برای جلوگیری از هر گونه تهدید از طریق درایو یواس بی.  نسبتا چند محصولات موجود در مغازه ها و یا بر روی اینترنت که ارائه می دهیم حتی برای محافظت 100 ٪ در برابر هر گونه برنامه های مخرب از طریق درایو کارت نزدیک وجود دارد. کثر محصولات حتی قادر به تضمین 90 ٪ حمایت می کند. حذف ویروس اتوران بهترین نرم افزار در جهان برای جلوگیری از تهدیدات از طریق درایو کارت است.

بهترین راه حل برای محافظت از کامپیوتر نیست.
سایر نرم افزار آنتی ویروس باید به طور مرتب به روز رسانی پایگاه داده امضا ، و آنها عملا نمیتوانند به حفاظت از کامپیوتر ها که به اینترنت متصل نیست. هنگامی که ویروس های جدید ، کرم ها و دیگر مخرب ضد حملات ، امضا سنتی کافی نیستند.  هر یک دقیقه منتظر بروز رسانی ویروس امضا ایجاد پنجره آسیب پذیری است که می تواند عواقب ویرانگر داشته باشد. حذف ویروس اتوران با استفاده از تکنیک های پیشرفته تشخیص فعال ، بدون نیاز به به روز رسانی امضا ، و پنجره را میبندد از آسیب پذیری باز گذاشته شده توسط دیگر واکنش ، پاسخ مبتنی بر امضا.

سریع ترین و کوچک ترین آنتی ویروس جهان نرم افزار حذف ویروس اتوران با آن ضروری نیست که قربانی سرعت برای شناسایی و اسکن.  مقایسه نرم افزار آنتی ویروس و شما متوجه می شوند که ویروس اتوران پاک است که تا بحال یکی از کوچکترین برنامه های کاربردی در صنعت. For eبه عنوان مثال ، اتوران ویروس نصب حذف فقط 1 مگابایت است.  این برنامه با بهره گیری از حدود 1 - 7 مگابایت رم.

100% c ٪ سازگار با تمامی نرم افزار
ناسازگاری بین برنامه های آنتی ویروس یابی است. در اکثریت قریب به اتفاق موارد ، نصب دو برنامه آنتی ویروس را از فروشندگان مختلف در یک دستگاه (برای حفاظت افزایش می یابد) از نظر فنی غیر ممکن است ، به عنوان دو برنامه به عملکرد یکدیگر را مختل کند. با این حال ، حذف ویروس اتوران است 100 ٪ سازگار با تمامی نرم افزار ، از جمله ویندوز ویستا.

  ساده برای استفاده از
  حذف ویروس اتوران خاصی طراحی شده است به طور موثر انجام صرف نظر از سطح کاربران کامپیوتر از تجربه و تخصص.  فقط و نصب کنید.


دانلود از سرور:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد