دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

مدریت میز کار توسط کریستال رومیزی

Crystal Desktop 2.80

بلور رومیزی مدیر میزکارهای مجازی است.  بعضی اوقات پنجره های بسیاری را بر روی میز شما وجود دارد ، بسیار دشوار است به کار ، سخت است پیدا کردن پنجره مورد نیاز است.  برای حل این مشکل شما می توانید کریستالی رومیزی استفاده کنید.  بلور رومیزی بسیار آسان برای استفاده ، مناسب و دارای رابط کاربری  بسیار آسان برای پیدا کردن پنجره مورد نیاز با استفاده از آن.  اما تعداد زیادی از مدیران کامپیوتر مجازی وجود دارد و ما می خواهیم شما را بدانند ، چرا کریستال های دسکتاپ واقعا یکی از بهترین ها است.

این مدیریت دسکتاپ مجازی می باشد.


مدیریت دسکتاپ مجازی چیست؟ دسکتاپ مجازی مدیریت اجازه می دهد تا شما را به سازماندهی برنامه های کاربردی رومیزی در چند مجازی (فضاهای کاری). . میزکارهای مجازی بسیار به یونیکس مشترک / لینوکس ، و یک بار به شما عادت به استفاده از آنها ، آنها تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از کار مولدتر است.

  بعضی اوقات بسیاری از پنجره های باز شده و شما می توانید یکی از مورد نیاز را پیدا کند وجود دارد.  بلور دسکتاپ بهترین راه حل برای شما است!  با استفاده از آن شما ممکن است چندین رومیزی و پنجره های گروه به آنها اضافه کنید! Iمثل شما چند مانیتور را خواهد داشت.  تنظیم مقررات برای پنجره ها ، کلمات عبور را برای میزکارهای تعیین می کنند ، آنها را مدیریت شما چگونه می خواهم.  رومیزی کریستال دارای ویژگی های بیشتر در مقایسه با سایر مدیران رومیزی مجازی. هر دسکتاپ ممکن است ویندوز خود را ، میانبر ها ، تصویر زمینه و حتی با وضوح صفحه نمایش بود!

محل کار سریع تر و آسان تر با استفاده از کریستال دسکتاپ!
از آنجا که نسخه 1.4 در حال حاضر بسیاری از نامه ها را از مشتریان خود دریافت کرد.  بسیاری از ما شنیده ایده های خوب و پیشنهادات.  بلور رومیزی آغاز شده به عنوان یک پروژه کوچک و هم اکنون یکی از بهترین مدیران میزکار مجازی (شاید حتی یکی از بهترین ، آن تا به شما).  در حال حاضر آنها را در نسخه 2.8 تحقق و در حال حاضر شما می توانید یک محصول واقعا قدرتمند را ببینید.  ما با افتخار می تواند که این واقعا بهترین مدیریت دسکتاپ های مجازی می گویند.  شما می توانید کریستالی رومیزی استفاده کنید و سعی کنید آن را به مدت 15 روز ، آن را مصرف منابع کمی دارند و حتی اگر شما تصمیم به پاک کریستالی رومیزی ، آن خواهد بود به طور کامل از کامپیوتر شما حذف می روم هیچ زباله در رجیستری سیستم شما.

دانلود : 1.78 مگابایت


http://letitbit.net/download/0947.01beb2438079f674eed358c477/Crystal.Desktop.v2.80.Keygen_UST_www.dl4all.com.rar.html

لینک کمکی:

http://uploading.com/files/m9a59a24/Crystal.Desktop.v2.80.Keygen-UST_www.dl4all.com.rar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد