دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

دانلوذ برنامه نصب خودکار ویندوز Almeza MultiSet Professional v.6

Almeza MultiSet Professional v.6.8 build 235


Almeza MultiSet Professional v.6.8 build 235 | 6,4 Mb Almeza MultiSet

حرفه ای v.6.8 ساخت 235 | 6،4 مگا بایت

- برنامه های نصب اتوماتیک و ویندوز می خواهم برای ایجاد یک دیسک نصب ، WindowsXP ، که مجموعه ای است که به طور خودکار به سیستم ، این تقاضا را ندارم سوال در مورد نام کاربری ، کلید محصول ، زمان و تنظیمات
- راه حل ایده آل برای یک مجددا نصب سریع سیستم عامل شما!  مخصوصا برای کاربران آزاد را از روال کار ساخته شده -- نصب برنامه های. در انجام این کار ، شما لازم نیست تنها یک خط از کد / اسکریپت برای نوشتن! . فقط درخواست یک بار مورد نیاز خواهد شد و MultiSet تمام اعمال خود را ذخیره کنید را نصب کنید.  بعد MultiSet تمام برنامهها و شما باید به طور خودکار نصب کنید!


  ویژگی های Almeza MultiSet :
1) 1) نصب سیستم عامل ویندوز به صورت خودکار.  توانایی برای ایجاد یک دیسک بوت ، سی دی / برای مراقبت از نصب ویندوز بر روی هر کامپیوتر دی وی دی. نصب سیستم عامل و در هر حالت : بازسازی در سیستم عامل ویندوز (نصب بالا از نسخه فعلی از سیستم عامل (مجددا نصب مرمت)) یا مجددا نصب ویندوز.

2)  نصب اتوماتیک هر نرم افزار.  توانایی ساخت سی دی / دی وی دی درایو است که به طور خودکار نصب هر مجموعه های نرم افزار در بسیاری از کامپیوترها. (به عنوان مثال ، شما بعد از نصب ویندوز ، شما می توانید به صورت خودکار نصب بسته خدمات ، رانندگان ، بازی ، و هر برنامه (codecs ، پخش موسیقی ، کار ابزار...)، و همچنین به طور خودکار تنظیم آنها را نگه دارد.

3) ) ساخت یک دیسک bootable برای نصب همزمان مراقبت از ویندوز و برنامه های.  توانایی برای ایجاد یک دیسک بوت که به طور خودکار نصب خواهد شد و پنجره ها و مجموعه ای از برنامه های.

4) بازگرداندن تنظیمات خودکار برنامه و میزان سازی ویندوز. . قابلیت به صورت خودکار در تنظیمات برنامه ها ، سیستم عامل ویندوز بازگردانند.  بازیابی کلیدهای رجیستری ، spetsutilit شروع می شود.

5)  از راه دور نصب اتوماتیک. . توانایی دستگاه را به طور خودکار نرم افزار در شبکه های محلی را نصب کنید.  نرم افزار لازم است که به طور خودکار در هر تعداد از کامپیوترهای متصل به شبکه نصب شده است.
 همچنین باید در مورد ویژگیهای این برنامه ، از طریق این برنامه که برنده عشق به کاربران را ذکر می شود :
راحتی ویزاردز.  ایجاد یک avtoustanovki دیسک رخ می دهد که با کمک اساتید دستیاران دوستانه.
• E سهولت • توسعه. کار با این برنامه آیا نمی spets.znany بدون نیاز به زبان خاص اسکریپت نویسی ، بزرگ تنظیمات هوشمند) (یعنی هستند آسان است.
•  گردانی صحیح از شرایط نصب همه : دوباره کامپیوتر خود را در طول avtoustanovki ، با وارد کردن شماره سریال را وارد کنید یک نام کاربری و پارامترهای دیگر ، یک درمان مناسب از وضعیت غیر عادی ، استثنائی.


دانلود:

http://hotfile.com/dl/10484177/fdf9ee9/Almeza.MultiSet.Pro_v6.8_Build_235.rar.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد