دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

دانلود نرم افزار رایگان برای همه

دانلود نرم افزار و ابزار های مفید با لینک مستقیم برای همه

دانلود مرورگر جدید شرکت موزیلا FireFox 3.5.2

Image Hosting

آخرین نسخه از مرورگر موزیـلا که تا کنون یک میلیارد دانلود داشته و لینک نسخه فارسی رو هم براتون گذاشتم ...

برخی از ویژگی های نسخه سوم این مرورگر محبوب 

*جستجوی خصوصی که شما میتونید به صورت شخصی به جستجو در اینترنت بپردازید و هیچ اثری از خودتون در حافظه مرورگر برای دسترسی یه سایرین باقی نذارید .

*افزایش سرعت فوق العاده نسبت به نسخه های پیشین 

*افزوده شدن Add-ON های متنوع برای کارایی و امکانات بهتر ...

و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر ............

توصیه میکنم حتماً دانلود کنید ...

لینک دانلود 

موزیلا فایرفاکس 3.5.2  انگلیسی | فارسی 

نظرات 1 + ارسال نظر
عصبانی جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

خاک بر سرتون با این نرم افزارهایی که میدین برید درتون و بزارین.
من 40 دقیقه نشستم که فایر فوکس دانلود کنم اونوقت میگه این فایلcrouptedهستش

آقای عصبانی مشکل از لینک نیست من یک بار دیگه به خاطر شما از این لینک دانلود کردم مشکل به خاطر سرعت پایین اینترنت شماست که باعث میشه فایل کامل دانلود میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد